أنا مااتنسيش
لو كنتى فاكره
...انى اتنسى
يبقى انتى عندى
...ما تساويش
...............أنا مااتنسيش
لو كنتى فاكره
.....انى شئ
ممكن تراهنى
...........عليه
اقدر اقولك
......تخسرى
وما تكسبيش
.................أنا مااتنسيش
لو كان غرورك
.......دا جبل
أصاد وجودى
....ينهار قوام
....و يختفي
وانا ماختفيش
..............أنا ماتنسيش
لو حتى حبك
.........لعبتك
...راح تنكسر
....و تكسرك
...مايهمنيش
..............أنا مااتنسيش
لو كنتى فاكره
...انى اتنسى
يبقى انتى عندى
...ما تساويش
...............أنا مااتنسيش
لو كنتى فاكره
.....انى شئ
ممكن تراهنى
...........عليه
اقدر اقولك
......تخسرى
وما تكسبيش
.................أنا مااتنسيش
لو كان غرورك
.......دا جبل
أصاد وجودى
....ينهار قوام
....و يختفي
وانا ماختفيش
..............أنا ماتنسيش
لو حتى حبك
.........لعبتك
...راح تنكسر
....و تكسرك
...مايهمنيش
..............أنا مااتنسيش
