السبت، 16 يوليو 2016

عندي كام سؤال........لــــــــ صابرين نور ........ صفوة الكُتَّاب العرب

عندي كام سؤال لنفسى
نفسي اطرحهم عليك
تفتكر انا ليك ضحيه
او بداية صحوه ليك
كنت عايزة اعيش واحلم
ليل نهاري في حبي ليك
كنت عايزة انام واصحي
طول سنينى عايشه ليك
حبي ليك كان حب سامى
شايل ليك احلي المعانى
عايش في صحوة منامى
كتت محتاجة ساعات
بس لمسة من ايديك
او للمسة طيبة منك
او للمسة شوق ولهفة
او لنظرة من عنيك
كنت محتاجة لوسادة
من غير ولا ايه زيادة
بس اشعر بالمحبة حبه حبه
عايزة اسأل!!!!!!
هو انا في عمرى ازيتك
او فى مرة حرقت غيطك
طب منين جبت الأسية
ولا اكتفيت بهًواك وبيه
سيلت دموع عنية
مفتكرش تكون ضحيه
بعد عمر انا عيشتهولك
عايزة اسأل !!!!!!
كنت فين وانا ليك بضحي ؟؟؟
كنت عايش؟
ايوة عايش وبمراري كنت سارح
كنت ببكي ليل نهاري وانت عايش
كنت بغرق وانت عايش
كنت بتمنى الحياة
وللنجاة مبئتش عارف
اد ايه احلام حياتي اتبددت
اد ايه بكت عيوني علي دموعي
واستسلمت من حرق قلبي استسلمت
عايزة اسأل مية سؤال !!!!! ؟؟؟؟؟؟
ولا قولك بلاش جراح كفاية اعدد علي اللي راح
وخلاص كده خلص السؤال