الخميس، 18 أغسطس 2016

حوار مع الفؤاد.......لــــــــ صابرين نور ........ صفوة الكُتَّاب العرب

سألت قلبي في يوم عليه
حبيته ليه
قال لما بسهر كنت
بتملي في عنيه
لو قلت خايفة
كان بييملاني بأمنه اد ايه
وجريت عليه!!!
وسألت قلبه ؟؟
حبيتني ليه!!!!؟؟؟
قال !!!
فاكرة حببتي لما
كنت بكون حزين
اااه من السنين
كنت برمي كل حزني
جوه حضنك
كانت ايديكي يطبطبو
ودموع عنيك يبردو
نار الأنين
فاكرة حببتي لما كنت
ببوس أديكي
ااااه من عنيكي
كنت بسمعهم وهما
بيصرخو من فرحهم
كانت روموشك اوتار قانون
ودموع عنيك بيعزفو
نغم حنون
وأبوس أديكي وأقولهم
كل بالحب. يهون
دانتي حببتي ومهجتي
ايه راح يكون !!!!
سبيك منهم واحلمي
واسهري جوه حضني
وفضفضي
وكسري كل القيود
اوعاكي قلبك يوم يموت
بالحب ديما عيشيه
وعيشي فيه❤️
صدقت قلبه 😭
وصحيت لاقتني في صحرة
فاضيه 😭😭
مش باينه فيها ملامح او وجود
هنا شمال !!!! ولا جنوب!!!!
فييييييين القلوب !!!!!!!!!!
فين الدفي ؟؟؟؟
فييييين الوفا
وفضلت اصرخ
مامن مجيب
فيييين الحبييييب
فيييين الحبيييييب
ضااااااع الحبييييب